Lokalni SEO

Veća vidljivost fizičke biznis lokacije na Google mapama

lokalni seo google mape 21

Lokalni SEO

Lokalni SEO može biti posebno koristan za firme koje posluju na lokalnom nivou, kao što su zdravstvene ustanove i ordinacije, prodavnice, frizerski i kozmetički saloni, restorani, fitness i SPA centri i slično. Ovo je veoma važno za SEO strategiju vašeg sajta i njegovu pravilnu optimizaciju za rangiranje u lokalnim uslovima. Cilj lokalnog SEO-a je da se preduzeće pojavi što je više moguće u lokalnim rezultatima pretrage, kada korisnici traže proizvode ili usluge u određenom području.

Za razliku od SEO optimizacije sajtalokalni SEO se radi na vašem Google Business nalogu kako bi se prikazivalo za sve relevantnije pretrage na lokalu, u nekom gradu (Novom Sadu, Beogradu, Nišu), u delu grada (Liman, Detelinara, Vračar, Voždovac, Slavija) ili u nekom regionu (Fruška gora, Zlatibor, Kopaonik).

Počinje kreiranjem Google My Business profila, unošenjem traženih podataka i objavljivanjem. Iako većina vlasnika lokalnih biznisa misli da je dovoljno postaviti svoje preduzeće na Google mape, to je zapravo tek bledi početak strategija za rangiranje za lokalnu pretragu za Google.

Od suštinskog značaja je kontinuirano praćenje i prilagođavanje lokalne SEO strategije kako bi se postigao što bolji rezultat. Preciznije, kako biste osigurali da se vaše preduzeće prikazuje na vrhu Google pretraga, neophodan je kontinuiran rad na SEO optimizaciji.

Osnovni paket lokalni SEO / Google My Business (350 € mesečno)

  1. Lokalne ključne reči: Identifikacija i Istraživanje ključnih reči za lokalni SEO. Potom sledi optimizacija onih koje su relevantne za lokalne pretrage i lokalni biznis. To uključuje dodavanje naziva mesta, regiona, ili drugih lokalnih detalja u ključne reči.
  2. Google My Business: Optimizacija profila na Google My Business (GMB) platformi. Ukoliko klijent nema GMB, mi ga kreiramo, Ovo uključuje unos tačnih podataka o preduzeću, kao što su adresa, radno vreme, telefonski broj, ocene i recenzije korisnika.
  3. NAP konsistencija: NAP (ime, adresa, telefon) se odnosi na konzistentnost informacija o preduzeću na različitim veb lokacijama i direktorijumima. Važno je da ove informacije budu tačne i konzistentne na svim platformama kako bi se izbegla konfuzija za pretraživače i korisnike.
  4. Lokalni direktorijumi: Registracija i unos podataka o preduzeću na relevantne lokalne direktorijume, kako bi se poboljšala vidljivost u rezultatima pretrage.
  5. Citati: Citat je pominjanje imena preduzeća, adrese i telefonskog broja na drugim veb lokacijama, bez potrebe za linkom. Ovi citati doprinose reputaciji i poverenju pretraživača.
  6. Recenzije korisnika: Podsticanje i upravljanje recenzijama korisnika na različitim platformama, posebno na Google-u. Recenzije imaju velik uticaj na rangiranje preduzeća u lokalnim rezultatima pretrage, što je veoma bitno za lokalnu SEO optimizaciju.

Superior paket – lokalna SEO optimizacija (600 € mesečno) 

Sve pobrojano, plus:

  1. Lokalni sadržaj: Kreiranje sadržaja koji je specifičan za lokalno područje i privlači lokalnu publiku. To može uključivati članke, blogove, vodiče ili vesti o lokalnim događajima ili temama – sve što ima lokalni karakter. Ovo je važan korak u lokalnoj SEO optimizaciji i izuzetno je bitan 

Verovatno ste do sada sada shvatili koliko je lokalni SEO važan za dobrobit vašeg biznisa, kao deo uspešne SEO strategije. Pored navedenih tačaka, takođe bitno da preduzeće ima kvalitetan veb sajt koji je prilagođen za mobilne uređaje, ima dobru korisničku navigaciju i pruža relevantne informacije posetiocima. Za maksimalne rezultate, preporučujemo da lokalni SEO radite zajedno sa profesionalim vođenjem Google oglasa.

Ukoliko se vaša firma ne prikazuje na visokim pozicijama na Google mapama, ili se mučite sa negativnim recenzijama na Google iza kojih očigledno stoji nelojalna konkurencija, javite nam se za besplatnu proveru vašeg lokalnog SEO.

Public Image je Marketing agencija iz Novog Sada specijalizovana za rast biznisa putem digitalnih marketing kanala.

Scroll to Top