Studije slučaja
Naziv kompanije:
Cruise Club DOO
Sajt kompanije:

O kompaniji:
Cruise Club iz Beograda je ovlašćeni zastupnik prodaje italijanske kruzing kompanije Costa Crociere, koja je već godinama sastavni deo grupacije Carnival Corporation&plc group, vodećeg svetskog operatora u kruzing industriji, kao i kompanije MSC
Cruise Club posluje na teritoriji Srbije, Severne Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore i pruža podršku domaćim i regionalnim turističkim agencijama u prodaji turističkih krstarenja i promotivnim aktivnostima.
O nama govori vlasnik Vladimir Vlaho:
Agencija Cruise Club je početkom svog poslovanja imala jasnu ideju i ciljeve koje želi da postigne, ali smo imali problem sa targetiranjem klijenata i idejom kako da dođemo do njih. Savremeno doba donelo je moderne tehnologije i inovativna rešenja, pa je bilo potrebno da pronađemo tim profesionalaca na polju digitalnog marketinga.
Susretali smo se sa različitim stručnjacima, ali smo odabrali agenciju Public Image jer smo o njima čuli sve najbolje od drugih kompanija za koje su radili.
Pre saradnje sa Public Image naše poslovanje svodilo se gotovo isključivo na direktnu prodaju, a nakon izvršene optimizacije našeg sajta, pozicioniranje na Guglu izbacilo nas je na sam vrh pretrage.
Zahvaljući njihovom radu, višestruko se povećala prodaja naših aranžmana, a ujedno smo izgradili i zavidnu mejling listu putem naše veb stranice.
Zbog više nego vidljivih rezultata, od sveg srca i sa zadovoljstvom preporučujem Public Image za unapređenje Vašeg poslovanja.

O kompaniji:
Kompanija Aquafilter d.o.o. osnovana je 2009. godine u Novom Sadu sa ciljem da klijentima omogući pristup vrhunskoj pijaćoj vodi po pravilima koja važe u Evropskoj uniji.
Svi proizvodi koje zastupa kompanija Aquafilter poseduju širom sveta priznate sertifikate zdravstvene ispravnosti jer je neupitna naša posvećenost zdravlju i buđenju ekološke svesti svih naših sugrađana.
Kompanija Aquafilter vrši prodaju i servisiranje filtera za vodu na teritoriji cele Srbije.
O nama govori vlasnik Dragan Dragić:
Pre stupanja u kontakt sa stručnim timom firme Public Image, proizvode koje nudimo smo prodavali uglavnom sporadično, zahvaljujući preporukama naših zadovoljnih klijenata i organizovanim sezonskim kampanjama. Nakon što smo, uvereni u kvalitet koji nudimo, našu pažnju usmerili na poboljšanje marketinga, dogodio se susret sa našim današnjim saradnicima iz kompanije Public Image.
Naše poslovanje je dobilo sasvim druge dimenzije, pokrenuta je kontinuirana prodaja, a sve zbog njihovog uticaja na našu SEO optimizaciju, zahvaljujući čemu smo se na Google pretrazi pozicionirali na sam vrh.
Saradnja naše dve firme se bez svake sumnje pokazala i dokazala kao vrlo plodonosna i zbog toga naše preporuke uvek i svuda idu na adresu i račun marketing eksperata iz Public Image.

O kompaniji:
Poliklinika Galetić više od 30 godina vodi brigu o zdravlju Novosađana. Poliklinika je nastala proširenjem i unapređenjem zdravstvenih delatnosti Ordinacije “Galetić”, prve privatne specijalističke ordinacije na ovim prostorima, osnovane 1990. godine.
Osnivač kuće je mr. sci. dr Vladimir Galetić, nekadašnji specijalista hirurgije i sportske medicine, dugogodišnji lekar fudbalske reprezentacije naše zemlje i brojnih sportskih klubova – Crvena Zvezda, Partizan, Vojvodina, OFK Beograd…
Zahvaljujući znanju i stručnom usavršavanju, poverenje su im ukazale poznate ličnosti iz sveta sporta poput Dragana Stojkovića Piksija, Peđe Stojakovića, Monike Seleš, ali i mnogih drugih pojedinaca iz svih sfera društvenog života.
Doktor Vladimir Galetić je za života bio i upravnik Klinike za dečju hirurgiju, uz najuglednije lekare specijaliste iz zemlje i inostranstva.
Brigu o poliklinici preuzeo je njegov sin dr Goran Galetić, akupunkturolog i specijalista iz oblasti fizikalne medicine i rehabilitacije.
O nama govori dr Goran Galetić:
Kao prva novosadska poliklinika, na samom početku nismo morali da radimo na marketingu jer su naši zadovoljni klijenti iz sveta sporta bili naša najbolja preporuka. Kako je rasla konkurencija na tržištu privatnih medicinskih praksi, morali smo da modernizujemo pristup i poradimo na marketinškom delu našeg poslovanja.
Razvoj interneta naročito je ubrzao stvari i približio nam moderne načine kako na najefikasniji način doći do novih generacija klijenata, kojima je potreban neki vid zdravstvene usluge.
Angažovali smo stručnjake koji su bili zaduženi za naše pozicioniranje na Google-u, međutim ta saradnja nije donela očekivane rezultate. Tada smo upoznali ljude iz agencije Public Image i prepoznali u njima veliku stručnost. Odlučili smo da ih angažujemo i ispostavilo se da je to jedna od najboljih poslovnih odluka koje smo doneli u prethodnim godinama.
Njihov odlično odrađen posao doneo nam je repozicioniranje i prvu stranu Google-a, uz najmodernije marketinške pristupe i, naravno, nove zadovoljne klijente.
Zbog ove uspešne saradnje i dokazane stručnosti na polju SEO optimizacije, poliklinika Galetić svim svojim saradnicima, koji imaju potrebu za poboljšanjem tržišne pozicije na polju digitalnog marketinga, oduševljeno preporučuje usluge firme Public Image.

O kompaniji:
Labaratorija Jugolab osnovana je 2000. godine u Novom Sadu da bi već 2005. godine prerasla u Zavod za laboratorijsku dijagnostiku, vodeći se najvišim zdravstvenim standardima i zahtevima svojih klijenata.
Vodeći računa o modernim tokovima i svakodnevnom tehnološkom napredovanju, stručni i iskusni kadrovi garantuju tačne i precizne laboratorijske rezultate korisnicima njihovih usluga.
U Jugolabu su posvećeni vrhunskoj usluzi na polju laboratorijske dijagnostike, zbog čega su odlučili da kvalitetnu laboratorijsku uslugu učine dostupnom širom Srbije. Mreža laboratorija se iz godine u godinu širila, da bi danas brojala više od 50 lokacija širom zemlje.
O nama govori finansijski direktor i marketing koordinator Jugolaba,
Predrag Vujatov:
Svakako da je u današnje vreme, kada većina populacije ogroman deo svog vremena provodi na internetu, digitalni marketing jedan od najefikasnijih načina jačanja brenda, prodaje i razvoja poslovanja.
Odlučili smo da čitav spektar našeg digitalnog nastupa poverimo na čuvanje i dalji razvoj kreativnom timu agencije Public Image.
Rezultati su bili vidljivi već nakon nekoliko dana i nedelja, a rast naše zajednice na društvenim mrežama se drastično povećao u odnosu na period pre naše saradnje.
Kompletan digitalni marketing Jugolaba smo prepustili ljudima iz Public Image agencije i oni su nam na naše poverenje uzvratili odličnim rangiranjem našeg sajta na Guglu, kao i visokim rezultatima na polju društvenih mreža.
Smatramo da je naša odluka da angažujemo Public Image bila jako važna za naše poslovanje, zbog čega saradnja sa njima i dalje traje već dugi niz godina i toplo ih preporučujemo.

O kompaniji:
Radio-difuzno preduzeće “021” d.o.o. iz Novog Sada osnovano je sada već davne 1997. godine i vodeća je izdavačka kuća koja posluje na teritoriji Vojvodine.
U svom sastavu ima Radio 021, Portal 021, Radio café i internet prodavnicu ShopiNS.
Najstariji i vodeći novosadski informativni portal 021 već godinama istrajava na polju nezavisnog novinarstva i slobodne misli uz pomoć svojih vernih čitalaca. Portal 021 je jedan od osnivača Asocijacije onlajn medija (AOM) i regionalni je partner BBC-a.
O nama govori direktor Slobodan Krajnović:
Kao informativnom portalu, koji do svojih čitalaca dolazi putem interneta, neophodna nam je tehnička i stručna podrška kako bismo uvek bili u samom vrhu među brojnom konkurencijom.
Imali smo problem sa tehničkim delom SEO optimizacije, koja nije bila prilagođena za Google što je pravilo opstrukciju prilikom izlistavanja kategorija na sajtu.
Nakon što smo u pomoć pozvali partnere iz Public Image, naši tekstovi rangirani su u samom vrhu kada je reč o vestima, servisnim informacijama i dešavanjima u Novom Sadu.
Odradili su sjajan posao i naša saradnja od tada je nastavljena do današnjih dana, na obostrano zadovoljstvo.