Projekti EU - medijska vidljivost

Medijska vidljivost po obavezujućim propozicijama konkursa fondova EU.

Medijsko pokrivanje projekata EU

Srbija koristi manje od 20 % kvote na konkursima Evropske Unije. Inertnost je jednako zastupljena među nevladinim organizacijama (NGO), u lokalnim samoupravama kao i državnoj upravi. Obuke za pisanje projekata za EU konkurse su brojne, i najčešće besplatne. Organizuje ih Delegacija Evropske Unije u Srbiji, kroz svoja predstavništva u Beogradu, Novom Sadu i Nišu. Projektne obuke sprovodi i Fond „Evropski poslovi“ Autonomne pokrajine Vojvodine, Američki kutak u gradovima, neke nevladine organizacije…
Marketing agencija Public Image je radila medijsko pokrivanje na više projekata, a ovo su neki od njih.

Projekat EMBER

Prekogranični projekat Srbije i Hrvatske na zajedničkoj odbrani od poplava u slivu reke Save.
Period realizacije: 05.10.2016 – 05.01.2018. godine
Budžet: 1.028.169 €
Nosioci projekta: Institucije Vukovarsko-Srijemske županije i APV

Projekat ZNANJE SVIMA

Projekat Inovativni sistem za unapređenje znanja i veština – Znanje svima realizovan je u okviru IPA programa EU.
Period realizacije: 01.09.2013 – 30.06.2015. godine
Budžet: 310.063,00 evra
Nosioci projekta: Služba za realizaciјu programa privrednog razvoјa APV
Većina donatora, posebno uključujući fondove Evropske Unije, od nosilaca projekta već u konkursnoj dokumentaciji traži plan medijske vidljivosti projekta. EU fondovi imaju tačne propozicije za prikazivanje simbola Unije, kao i programa u okviru kojeg se realizuje projekat. U media plan potrebno je uvrstiti broj objava, podeljenih na lokalne, regionalne i nacionalne medije. Takođe, traži se zastupljenost u svim oblicima medija: radio, TV, internet, a u većim projektima i bilbordi.

Slobodno nam se javite tokom pisanja projekta za konkurse Evropske Unije, kako bismo vam pomogli u kreiranju media plana. Pišite nam kroz kontakt formu OVDE, sa zaznakom „EU projekti“.
Scroll to Top